Kun je een overzicht vinden op Gv waar je kan zien welke gebruikers een medaille hebben in een categorie?

dus stel je wilt weten wie er in de categorie goeievraag.nl de medailledragers zijn.... is dat te vinden in een overzichtje? Of is het enkel te 'ontdekken' door op iemand zijn profiel te kijken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goeie vraag ! Ik kan het nergens ontdekken, en zonder die mogelijkheid heb je d'r ook eigenlijk niks aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen idee, je schijnt ook je medaille voortgang te kunnen zien op je profiel.... Nou ik zie in ieder geval niks :p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je op je profielpagina helemaal naar beneden scrollt, onder je gegeven antwoorden enzo, staat er eerst een overzicht van je medailles (als je die hebt) en daarna een overzicht van voor welke medailles je 'in de running' bent. Volgens mij geeft hij dat pas aan vanaf iets van 30 % ofzo.
Staat er niks, dan zit het er voorlopig vrees ik nog effe niet in. Maar, de aanhouder wint ;-)
Consequent en serieus blijven antwoorden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ beerg, i Know @ Marleen, dat was niet de vraag :-). Het gaat me er niet om hoever ik ben in een categorie, maar juist wie er in een categorie de medailledragers zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat was ook een reactie op Berg ; daarom staat-ie ook niet bij de antwoorden, maar hier, bij de reacties. Want het antwoord wil ik ook graag weten. Hoewel ik vrees dat het 'nergens' luidt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ Marleen, ah oké :-) Ik dacht al :-) het lijkt me een lijstje wat toch enige waarde heeft. Ik hecht er een hoger kwaliteitsgehalte aan dan aan de topscores "meeste antw.. euh, punten" bedoel ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt dat ik daarom hier een berichtje had gezet ipv te antwoorden :-)
Maar ik ben dus niet in de running, maakt me verder niet uit ook, als me antwoordwaardering maar hoog blijft, dat vind ik belangrijker

Het beste antwoord

Ja, in de gebruikerslijst staat aangegeven hoeveel medailles iemand heeft. Je kunt er ook op sorteren. Zie http://www.goeievraag.nl/top/lijst?sortby=medalcount&sort=desc
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Toen ik een medaille kreeg, kwam er een felicitatiebericht waarop stond dat andere GVers bij mijn profiel konden zien waarvoor en hoeveel medailles ik heb. Dus ik denk dat het alleen op iemands profiel te zien is.
14 jaar geleden
Ik heb er ook naar gezocht, maar het is alleen te zien als je op iemand zijn profiel klikt. Jammer hoor.
Wat ik ook jammer vind, is dat je niet kan kijken hoe ver je zelf van een medaille af zit. Volgens mij is het een ingewikkelde berekeningsmethode. Er zit een serieuze statistiekfreak bij goeievraag.nl!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee helaas, er geen medaille overzicht tot op heden. Wellicht volgt dat in een later stadium?