Plusjes of minnetjes voor reacties, moet dat mogelijk worden?

Ik lees wel eens reacties van mensen op antwoorden of op vragen waaraan ik wel eens een plusje of minnetje wil geven. Waarom is dat niet mogelijk? Desnoods zonder punten erbij of eraf.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dat gevoel ken ik, dat heb ik ook regelmatig, soms lees ik een reactie die zo ontzettend goed is (of extreem grappig) dat ik er heel graag een plusje voor zou willen geven, maar ja... dat is niet mogelijk.
Ik zou het wel een goed idee vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee,ik vind dit niet nodig,je kunt er toch zelf weer op reageren als je een reactie goed of fout vind.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn foute reacties waar ik al helemaal niet meer op reageer. Overigens kondig ik dat steeds aan.
Ja, ik zou dat heel graag als mogelijkheid zien, al was het maar alleen af en toe een plusje; die minnetjes zeggen toch niet zoveel dus die gebruik ik niet zo veel. Soms staan de beste bijdragen in een discussie namelijk in de reacties, en niet zozeer in de antwoorden, maar komen ze pas 'boven borrelen' als de discussie goed gaande is.

Ik denk alleen wel dat het dan beperkt zou moeten worden tot één plusje per antwoordreactie ; ik heb discussies gezien waarin ik een bepaalde deelnemer in één enkele kettingreactie op een vraag wel veertig of vijftig plusjes zou willen / kunnen geven ; dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Maar ééntje lijkt me minstens op zijn plaats, naar zijn/haar eigen antwoord.

Waarom het niet mogelijk is weet ik niet ; technisch moet het volgens mij te doen zijn, het is uiteindelijk aan het beheer om te beslissen of ze die mogelijkheid willen inbouwen. En als er voldoende animo voor is, zou dat best eens het geval kunnen zijn. Maar omdat het nadrukkelijke implicaties kan hebben voor de score, kan ik me voorstellen dat ze er goed over moeten nadenken.

Zelf zit ik eigenlijk meer te wachten op een mogelijkheid een vraag te kunnen aanmerken als 'slechte vraag'. Daar heb ik met zekere regelmaat behoefte aan, zonder de vraag meteen te willen melden. Ik ga er eens een vraag over stellen.....