Waarom krijg ik geen email-notificaties meer?

Sinds een half uurtje krijg ik geen mail meer van GV.
Heb nieuwe antwoorden gehad, reacties, beste antwoord (zag ik aan mijn punten) maar heb nergens een mailtje van gekregen. Een uurtje geleden kreeg ik die mailtjes nog wel en heb niets veranderd in de tussentijd. Ligt dit probleem bij GV of bij mij?

Toegevoegd na 1 minuut:
Heb net mijn instellingen gecheckt, alles staat nog hetzelfde, heb op opslaan geklikt en nog krijg ik niets..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen idee, ik krijg ze wel!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb precies het zelfde Cindy ..ik vroeg het mij zonet ook al af.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hmm...vreemd.. en erg irritant! Ben benieuwd of er een goed antwoord op komt..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nu heb ik er weer meerdere ,lijkt wel of ze blijven hangen?Er zitten ook al wat oudere reacties bij.Wat gek.Niet die van jou is erbij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb er net ook een aantal niet gehad zie ik. Nu krijg ik er ineens 5 achter elkaar. Bijzonder...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb er ook last van.

Antwoorden (3)

Gewoon even kijken bij je instellingen, bovenaan de pagina.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb ik gedaan, alles staat nog zoals het stond.. weer op opslaan geklikt maar hielp niet. Van jou antwoord krijg ik ook geen mail..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jou antwoord kreeg ik net binnen!
Ook ik krijg wel eens mailtjes NADAT ik op reacties reeds geantwoord heb of andere dingen. Soms zit er een vertraging in. Maar waardoor? Geen idee. Sinds een dag of 2 hier regelmatig later.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb ik ook vaak, ik denk dat het dan druk is op de site.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hmm..ok. Duurt het bij jou dan ook een uur??? Tis voor mij voor t eerst..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, een uur is wel erg lang. Werkt je mailbox wel goed?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
yep, ik kreeg echt nét toevallig het antwoord van Knarfuz binnen..maar alle andere antwoorden e.d. nog niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hmm, vreemd. Bij mij zit er ook vaak vertraging in, maar nooit een uur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cindy, ik heb het nu ook. Ik zie dat er een antwoord binnen is gekomen een uur geleden, maar nog steeds geen email notificatie. En ook van sommige reacties krijg ik geen berichtje.