Kan ik me ook registreren op goeievraag.be? en hoe dan?

ik zit op goeievraag.nl Goeievraag.be is wat dichter bij huis denk ik kan ik me dan ook registreren op goeievraag.be?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedakt

Het beste antwoord

Beide pagina's zijn aangesloten op dezelfde database.
Je kunt je daar ook registreren (met een ander e-mail adres), maar dat resulteert in een dubbele account. (En dat mag niet.)
Maar je kunt met je huidige inloggegevens ook in België inloggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat maakt niets uit Cassy.
.nl en .be sluiten aan op dezelfde GV-site....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het maakt geen verschil waar jij je registreert, GV.nl is hetzelfde als GV.be.
Als je geregistreert bent bij GV.nl ben je dat ook meteen bij GV.be. Ik heb dit net even geprobeerd en antwoord nu vanaf GV.be in tegenstelling tot normaal gesproken vanaf GV.nl.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het valt wel op dat je meestal wordt beantwoord via .nl ipv . be of beide