Wat is het meest geschikte tijdstip om een vraag te stellen op goeievraag?

Wanneer krijg je de meeste antwoorden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Meestal in de avond. Zaterdagavond zijn de meeste mensen weg, en zondagochtend slapen er veel mensen uit. Dus vaak een doordeweekse-avond want daar zie jheel veel antwoorden komen.

Maar dat ligt ook weer aan het weer, of er vakantie is. Als ik een vraag wil stellen kijk ik meestal naar een aantal vorige vragen waar heel veel reacties in korte tijd komen. Dat is dan een moment waarop er waarschijnlijk veel mensen aanwezig zijn en het dan een goed moment is om een vraag te stellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik gok zo ergens tussen 6 en 23 uur...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar zijn de geleerden het niet over eens.
Zie bron:
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt! Daarom kon ik ook geen Beste antwoord kiezen bij deze vraag omdat de meningen daarover nogal verschillen ;-) +1
Tussen 16.00 uur en 02.00 uur is het het drukst.

Na 02.00 word het rustig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wanneer je écht ergens een antwoord nodig hebt, doet het er niet toe hoeveel antwoorden je krijgt. Je hebt er soms maar eentje nodig.
Dan moet je nadenken: wanneer zouden mensen die dit kunnen weten, aanwezig zijn; of niet te ver terug te hoeven bladeren.

Als je er 1 dag niet bent, staan er gelijk 20 bladzijdes nieuwe vragen. 1 dag (zo'n 10, of tegenwoordig 15 blz's) is nog wel te doen, maar na bij meer dan 15 denk ik vaak: jammer dan.

Er is dus geen meest geschikte tijdstip, want dat verschilt per dag. Elke dag van 't jaar is weer anders. Als er nu heel veel mensen zijn, maar niet 1 die jouw HET antwoord geeft dat je zoekt, dan heb je nog steeds je antwoord niet.
Maar als je per se een tijdstip wilt:
ergens tussen 07:00 en 02:00 uur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zie vorige vraag.!

http://www.goeievraag.nl/vraag/tijd-vraag-gv-stellen.5954