Hoe reken je de uitzetting uit?

Hey! Ik heb dus een vraag: 1 meter koper zet 16,8 • 10 tot the macht -6 uit bij een stijging van 1 graden. Ze hebben een staaf van 91 cm lengte en gaat hem van 21 graden tot 833 graden verwarmen. Bereken de lengteverandering in hele mm. Ik kom er niet uit.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

910 mm + ((0,91*16,8 * 10^-6))^ (833-21). Volgens mij dan... Maar middelbare school is al een tijdje geleden