Waarom kan ik de aanbevolen vragen waarop ik antwoord wil geven niet op de website vinden als ik ingelogd ben?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (4)

Datkan je wel.

Ga naar´mijn pagina´en klik op aanbevolen. En daar zijn de aanbevolen vragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan zoek je niet goed genoeg. Je krijgt er een x-aantal als aanbevolen, maar er bestaan er HEEL veel meer.
Die aanbevolen vragen staan tussen al die anderen verstopt.

Wat wel weer maf is:
als je een vraag beantwoord hebt, dan nog kan die tussen je aanbevolen vragen staan. Dat is wel humor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het klopt inderdaad niet altijd. De leuke vragen staan er vaak niet tussen, omdat die door de vragensteller in de verkeerde categorie is ingedeeld. Zelfs als de vraag wel in de juiste categorie staat, dan moet ik soms per toeval tegen de echte interessante vragen aan lopen, omdat niet alle vragen in mijn interesse bij de aanbevolen vragen staan.. Misschien zou je ook trefwoorden bij je interesse moeten kunnen zetten, dan weet ik zeker dat ik een bepaalde vraag herken. Wat ook raar is: de bovenste vraag is niet per se de nieuwste vraag. Als je bedoelt dat je ze wel kunt vinden in je lijstje, maar niet bij de categorieën: dat kan kloppen, de site is niet altijd 100% up to date, al kom ik dat probleem met name tegen in de gebruikerslijst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je de Desktop applicatie al geinstaleerd?
En je moet je interesses ook invullen...
Dan pas zie je aanbevolen vragen.
Succes.1