Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom kan ik de aanbevolen vragen waarop ik antwoord wil geven niet op de website vinden als ik ingelogd ben?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
213

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Datkan je wel.

Ga naar´mijn pagina´en klik op aanbevolen. En daar zijn de aanbevolen vragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan zoek je niet goed genoeg. Je krijgt er een x-aantal als aanbevolen, maar er bestaan er HEEL veel meer.
Die aanbevolen vragen staan tussen al die anderen verstopt.

Wat wel weer maf is:
als je een vraag beantwoord hebt, dan nog kan die tussen je aanbevolen vragen staan. Dat is wel humor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het klopt inderdaad niet altijd. De leuke vragen staan er vaak niet tussen, omdat die door de vragensteller in de verkeerde categorie is ingedeeld. Zelfs als de vraag wel in de juiste categorie staat, dan moet ik soms per toeval tegen de echte interessante vragen aan lopen, omdat niet alle vragen in mijn interesse bij de aanbevolen vragen staan.. Misschien zou je ook trefwoorden bij je interesse moeten kunnen zetten, dan weet ik zeker dat ik een bepaalde vraag herken. Wat ook raar is: de bovenste vraag is niet per se de nieuwste vraag. Als je bedoelt dat je ze wel kunt vinden in je lijstje, maar niet bij de categorieën: dat kan kloppen, de site is niet altijd 100% up to date, al kom ik dat probleem met name tegen in de gebruikerslijst.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je de Desktop applicatie al geinstaleerd?
En je moet je interesses ook invullen...
Dan pas zie je aanbevolen vragen.
Succes.1
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding