zijn er mensen op GV die een 10 hebben voor antwoordwaardering?

Welk cijfer is anders het hoogst?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat kun je zien als je klikt op Top 5 deze week en daar kies voor het tabblad Waardering. Helemaal rechts staan dan de hoogste antwoordwaarderingen. Jammer genoeg zijn de laatste twee kolommetjes (week en altijd) soms leeg, dus je kunt het niet altijd zien.

Helemaal uit mijn hoofd is de hoogste antwoordwaardering een 8,9 , maar die is op basis van één enkele vraag (daar had ik vorige week een vraag over gesteld). Van de vaste gebruikers is 8,6 of 8,7 eigenlijk het hoogste / hoogst haalbare - tenzij je alleen maar top-antwoorden en beste antwoorden geeft, maar dat presteert niemand.

Meer antwoorden zonder veel duimpjes en beste antwoorden, resulteert in een lagere gemiddelde waardering. Bij veel acitivteit is het dus best moeilijk om in de hogere cijfers te vallen, maar het geeft over het algemeen een iets beter beeld van de gemiddelde waardering van een deelnemer dan het puntenaantal alleen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Je kunt het ook in d egebruikerslijst zien door te sorterne op punten :

http://www.goeievraag.nl/top/lijst?sortby=answerrating&sort=desc

Die 8,9 is inmiddels toch verdwenen zie ik, nu is het hoogste een 8,8.
Het 'hoogste' nog echt actieve lid (de nummers 1 t/m 5 zijn al een tot 8 maanden niet meer actief) is Rotaluclac met ene 8,7 ; uitzonderlijk hoog. Het laagste cijfer in de lijst is een 5,1.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

8.8 is het hoogste, klik op je naam en dan op ranglijst. Als je dan bij de antwoordwaardering op het pijltje klikt krijg je ze van hoogste naar laagste, of van laagste naar hoogste. 5.1 is de laagste
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Momenteel is de hoogste antwoordwaardering een 8,8 van Raystef en Suus. Zij heben beiden een groot aantal vragen en antwoorden gegeven en zijn hoog gewaardeerd. Alleen is Raystef zo te zien maar één of twee maanden actief geweest, gezien zijn laatste vragen en antwoorden. Maar toch, knap gedaan in die korte tijd. Van Suus zijn de laatste vragen en antwoorden een maand geleden, maar ook zij heeft die hoge antwoordwaardering snel bereikt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je in de lijst op medailles klikt staat op plek 14 James. Met een waardering van 9.1. Vreemd genoeg komt hij dus niet bovenaan als je op cijfer klikt. ??? Want dit is toch echt hoger dan de aanvoerders met een 8.8. Ook de medailles zijn niet zichtbaar als je op medailles klikt maar weer wel als je op cijfer klikt.

Er klopt dus niet echt veel van ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cryofiel
14 jaar geleden
De antwoordwaardering verschijnt pas in de lijst met antwoordwaarderingen als je minstens 25 vragen hebt beantwoord. De lijst met antwoordwaarderingen (en trouwens ook de lijst met aantallen punten) wordt maar eens in de paar uur bijgewerkt. Die lijsten lopen dus altijd een beetje achter.