Welke onderdelen zijn essentieel voor een aanbevolen of populaire vraag?

Ik bedoel hiermee wat is belangrijk?
Het aantal ' goede vraag' beoordelingen?
De aantal duimpjes omhoog bij antwoorden?
Aantal reacties?
etc.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Volgens mij is er geen onderdeel essentieel want in mijn drie aanbevolen vragen is er één met twee duimpjes voor 'goeie vraag' maar nog zonder antwoorden. Eéntje zonder goeie vraag duimpje maar met al 3 antwoorden waaronder eentje met duimpjes en de derde vraag heeft ook geen goeievraag beoordeling en antwoorden zonder duimpjes.

Het heeft te maken met JOUW interesses, en daarom heb jij waarschijnlijk andere 'aanbevolen vragen' dan ik: http://www.goeievraag.nl/gebruiker/interesses
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik denk als je veel 'goede vraag' beoordelingen krijgt dat die bij 'aanbevolen vragen' komt en als er veel reacties zijn dat die dan bij 'populaire vragen' komt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor aanbevolen vragen zijn van belang; de door de vraagsteller ingevulde trefwoorden. Ook jou ingevulde trefwoorden.

Voor populariteit van een vraag is het van belang dat er veel geantwoord word en er veel x op "goeie vraag" is geklikt. Mensen vinden "goeie vragen" goed, als zij dit een goeie vraag vinden, dus als je een goeie vraag stelt over iets waar iedereen mee te maken heeft of heeft gehad. Ook de manier waarop je een vraag stelt kan veel "goeie vraag punten" opleveren.

Aantal duimpjes omhoog bij antwoorden kun je verkrijgen door simpelweg een goed antwoord te geven. En reacties daarop krijg je als je iets losmaakt bij mensen. Gevoel, woede of blijdschap oid.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
aanbevolen vraag: dat hangt af van de interesses die je hebt opgegeven, in combi met de vragen die je hebt beantwoord en/of als goeie vraag hebt aangemerkt.

populaire vraag: het aantal keren dat de vraag is aangeklikt.
dat verklaart ook dat een vraag met maar een of twee antwoorden toch populair kan zijn.
Rieneke1
11 jaar geleden
Het belangrijkste is: Een goed antwoord op je vraag.
Daar doe je het toch voor?