Wat gebeurt er als ik bij een interessante vraag het vakje "vind ik leuk" aanklik?

gaat m'n mail dan volstromen met alles wat er onder die vraag gezegd wordt?
of gebeurt er iets anders?

Rieneke1
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar zie je dat vakje? Ik zie dat vakje niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mmm de regel onder de vraag,waar ook de tijd en het aantal nog te gane dagen staat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 want dat wist ik tot nu toe ook niet.
Rieneke1
14 jaar geleden
dank voor de plussen, ik schaamde me al voor de onnozele vraag ;)

Het beste antwoord

Dan krijg je een uitnodiging om je op facebook aan te melden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
okee, dankje keesje, laten we dat maar niet doen;))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal eens GV+.

Andere antwoorden (1)

Als je Facebook hebt, verschijnt in je profiel een linkje naar deze vraag met 'vind ik leuk' er bij.