Een vraag van een maand geleden kan ik die terug openen om bv nog reacties bij te zetten?

ik vraag me dat nu net af

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
U kunt wel een antwoord via persoonlijk bericht toezenden.
Ritsuka
11 jaar geleden
Nee

Het beste antwoord

Nee, aan gesloten vragen kan niets meer worden gewijzigd. Maar je kunt wel via persoonlijk bericht reacties doorgeven. Daartoe klik je op de naam van de gebruiker, en op diens profielpagina op het envelopje dat onder de gebruikersafbeelding staat.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Amadea OEPS even niet meer aan gedacht bedankt hoor

Andere antwoorden (2)

Nee, gesloten vragen kunnen niet nog 1x worden geopend om nog een antwoord of reactie te kunnen plaatsen.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus dan betekend dan dat je ze enkel nog kan verlengen bv één dag voor het systheem ze sluit
Powergen
11 jaar geleden
Jup.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok dank je wel
Als diegene de advertentie al heb weggehaald of al beantwoord is of verlopen is, dan niet. Volgens mij behoud http://www.goeievraag.nl het maar 2 weken. of korter. Kan je zelf instellen.