Hoe kan ik andere mensen op goeie vraag vinden?

Als ik iemand op goeie vraag wil mailen, kan ik haar dan in een lijst terug vinden, of moet ik alle vragen langs in de hoop dat ze ergens geantwoord heeft?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, als je de Nick-naam weet, dan kun je op je eigen profiel drukken en dan bovenin beeld, in de adresbalk je eigen nicknaam verwijderen en daarvoor in de plaats de nick van de persoon die je zoekt kiezen.
Dan kom je op het profiel van die persoon en kun je via het envelopje een PB'tje sturen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is dat niet een beetje ingewikkeld,zo op deze manier? Als je op de avatar klikt kom je ook op het profiel van degene die je wilt mailen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja Peter, dat kan, maar zie de uitleg van de vraag:
"...of moet ik alle vragen langs in de hoop dat ze ergens geantwoord heeft?"
En de enige manier om de avatar tegen te komen is dus om alle vragen langs te gaan in de hoop dat ze ergens geantwoord heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry,overheen gelezen! Ik doe het overigens wel eens zo,maar dan van iemand die veel antwoorden geeft,dan is het iets makkelijker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
thnx het werkt idd op die manier.

Andere antwoorden (4)

Volgens mij is die optie er (nog) niet, maar het zou denk ik wel handig zijn.
Je kunt eventueel via de zoekoptie een naam intypen van een persoon, maar je moet dan uiteraard wel weten om wie het precies gaat.

Via die lijst kun je naar de profiel van deze persoon gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze vraag heb ik van de week nog gesteld...

http://www.goeievraag.nl/vraag/binnen-gv-gebruikersnaam-zoeken.35001

Antwoord komt erop neer dat dat alleen via een omweg kan en dat GV eigenlijk om de vragen gaat en niet om de mensen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
GV is geen hyves of zo iest dergelijks. Het is gewoon niet de bedoeling dat je personen zoekt. Met een omweg lukt het wel zoals hierboven al staat aangeven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee maar als je de vraag weet misschien ken je dat wel opzoeken.
soms als je nickname intoets vindt ook well eens die persoon.
Probeer eens...