Hoeveel leden heeft Goeie vraag?

Inmiddels weet ik dat het in maart is opgericht maar wordt er ook bijgehouden hoeveel leden er zijn?Worden er ook mensen van Goeie vraag verwijderd?

Toegevoegd na 4 minuten:
En waarom is dit niet leeftijd gebonden ik las net dat een meisje van 9 jaar hier een vraag stelt.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Goeie Vraag heeft op 3 januari 2010 11430 leden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Er worden mensen verwijderd die zich schuldig maken aan herhaald kwetsen, er zijn mensen die hun account gewist willen hebben en er zijn mensen die er een paar keer komen en verder niet meer...

Ik schat dat er 50 dagelijkse gebruikers zijn en 250 vrij regelmatige gebruikers en 2000 af en toe gebruikers en 8000+ één keer gebruiker zijn...

Je kunt aan het hoogste gastxxxxx zien hoeveel gebruikers er zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je ziet soms gast11043, dan is dat de 11043ste gebruiker... Snap je me nu? De laatste die je ziet, dus met het hoogste nummer is de precieze stand... Vaak zie je dat na 12 uur ´s nachts, dan meld zich iemand aan en dan zie je het...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt ook de topscore bekijken en dan op 22 punten gaan zoeken, 22 punten is een net aangemelde gast die 1 vraag gesteld heeft en de gast met het hoogste nummer zal op dat moment wel het aantal leden tonen... klik op meer... en dan verder naar de totale score...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat je schatting redelijk klopt +1
Er staan er 11430 in de puntenranglijst.
Maar wat XiniX boven mij zegt, ik denk dat er in der daad ±50 dagelijks hier zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hoeft geen lid te worden, het is dan ook geen vereniging. Daarom heeft GoedeVraag nul leden, maar wel heel veel gebruikers.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
groot gelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Scherp :) +1
En kijk hoe snel het stijgt, zondag waren er nog 11430, op dit moment zijn het er alweer 11445. Ik heb in de gebruikerslijst geklikt op het aantal punten, beginnende met degene onderaan de lijst. Klik op de gebruikersnaam en je ziet dat deze persoon 11445e is in de lijst. Als je wilt weten hoeveel mensen hier regelmatig komen ga dan eens uit van het niveau. De laatste gebruiker die überhaupt niveau 2 heeft gehaald staat op de 4e pagina, op de 852e plaats. Van degenen die daaronder staan zullen er maar een paar regelmatige gebruiker worden, dat geldt misschien alleen maar voor diegenen die net pas aangemeld zijn.