Dat heb je waarschijnlijk niet alleen op GoeieVraag, maar ook bij andere dingen waar je typt, bijvoorbeeld in Word.
Windows heeft namelijk een optie om de cursor te verbergen tijdens het typen. Hoe je die instelt? In het configuratiescherm kun je dat doen door te klikken op muisinstellingen/muis/ofzo (als er heel veel icoontjes zijn) of onder Hardware en Geluiden --> muis (bij sortering op categorie).
Daar aangekomen staat de optie onder het tabblad 'opties voor de aanwijzer' (of misschien iets dergelijks).

Zie bronnen voor uitleg per OS.