Hoe kan ik iemand vinden op goeie vraag?

Iemand die ik ken heeft net een account gemaakt hier maar hoe kan ik diegene opzoeken of kan dat niet?

Toegevoegd na 17 uur:
oke dank voor de antwoorden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee dat snap ik maar iemand die ik ken heeft net 1 aangemaakt en die wou ik via bericht even laten weten hoe het werkt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind dit een hele goede vraag!
Het is volgens mij onmogelijk om iemand te vinden als je je niet kan herinneren op welke vraag zij geantwoord/gereageerd hebben of welke vragen zij hebben gesteld. Maar als je dat wél weet dan kan je dat opzoeken via de zoekfunctie en vervolgens op de naam van de persoon klikken.

Het beste antwoord

www.goeievraag.nl/profiel/ intikken, en dan de gebruikersnaam er achter zetten.
je komt dan op de profielpagina van deze persoon, en je kan dan een pb versturen door op het envelopje onder de profielfoto te klikken.
Rieneke1
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank voor het antwoord

Andere antwoorden (3)

Als je weet welke naam iemand hier heeft, kun je hem of haar een privébericht sturen (via de site).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is geen antwoord op de vraag...
Hoe vind je een gebruiker op de site, ook al ken je de gebruikersnaam?
Ik zou het niet weten...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voel ik me even dom... :p
Nooit aan gedacht!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vandaar dus mijn antwoord ;-)
Kristal
13 jaar geleden
Aha, weer wat geleerd, ik wist het ook niet, maar ja Nyx... jij bent hier al veeeeeel langer ;-))) Ik plaag je maar hoor ;-)
Er zijn manieren om mekaar berichten te sturen.
Maar als je denkt dat dit een site is om met elkaar te kunnen chatten dan zal je toch ergens anders moeten zijn.
deze site is bedoelt voor vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daarmee is er nog steeds geen antwoord op de vraag hoe je iemand kan vinden op de site...
Via de gebruikerslijst.
Als je de gebruikersnaam van diegene weet.

Je kunt daar komen via "mijn pagina".

http://www.goeievraag.nl/top/lijst

Toegevoegd na 1 minuut:
"mijn pagina" of klikken op je avatar.
Dan punten: puntenranglijst.