Hoe beantwoord je zelf je vraag en zorg je ervoor dat je je punten terug krijgt?

Ik heb een vraag gesteld, maar ik ben zelf op het antwoord gekomen.

Het is dan ook maar de vraag of iemand het antwoord weet..

Maar als niemand er dus op reageert en ik niet mijn antwoord kan beantwoorden.

Dan ben je dus je punten kwijt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

nee hoor, je kan je vraag bewerken en het antwoord neerzetten, daar kan iedereen die het leest weer van leren.
vervolgens sluit je je antwoord, dat kan na 1 uur.
een gesloten antwoord zonder antwoorden verdwijnt na verloop van tijd vanzelf.
Rieneke1
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je kunt je eigen vraag gewoon verwijderen. Weet niet zeker of je dan je punten terugkrijgt, maar het zijn er maar 3.

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kunt ook gewoon je vraag sluiten zonder dat iemand erop heeft geantwoord, dan krijg je je 3 punten terug.
Ritsuka
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zijn er inderdaad maar drie. Daar maak ik me niet druk om. Ik vind het echter meer meen misser van Goeievraag zelf. Als je zelf het antwoord geeft en mensen lezen het, dan deel je ook kennis. En dat is de kern van Goeievraag; Kennis delen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
een misser*
Ritsuka
11 jaar geleden
Maar als je je eigen vraag beantwoord, verdien je daar zelf punten mee.
Dan zou je vraag stellen (-3), eigen vraag beantwoorden (+1), vervolgens vraag sluiten en beste antwoord aan jezelf geven (+3 en+10).
Dat zou niet echt eerlijk zijn, en zo heeft niemand anders de kans om te antwoorden.
Ritsuka
11 jaar geleden
Ow ja, en jezelf natuurlijk een plusje geven en je vraag markeren als goeie vraag, weer +2
ik ben blij dat dit niet kan..
Je kunt zelfeen reactie op je vraag doen (hem aanpassen) me tdaarin het antwoord en hem dan sluiten. Dan heb je ook meteen je punten terug en deel je toch je kennis.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt als gast een antwoord geven, of een nieuwe account aanmaken. Het is alleen niet de bedoeling dat je beide accounts gaat gebruiken vanaf nu om elkaar punten te geven.

Toegevoegd na 17 minuten:
Herstel, ik geloof dat je als gast alleen een vraag kunt stellen geen antwoord geven. Dan blijft alleen een andere account over, desnoods op naam van een vriend ofzo.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/pagina/richtlijnen/ Het niet is toegestaan meer dan één gebruikersaccount per persoon te openen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt maar dat is vooral als je elkaar gaat helpen en punten geven, zo kunnen ze naar die regel verwijzen. Als je dat niet doet en je netjes gedraagt kun je echt wel meerdere accounts in 1 gezin hebben. Ik ken mensen die dat zo al jaren doen. Overigens is dit een manier om dit probleem aan te pakken en kun je het dus ook via een vriend thuis doen.
als je het antwoord weet kan je de vraag sluiten, of je er nou zelf of door een ander achtergekomen bent. je krijgt dan gewoon je punten terug.