Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zou het goed zijn om te kunnen melden als een antwoord al gegeven is?

Bijv. als de vraag is "hoeveel is 1+1?" en 6 mensen zeggen 2, zou het dan niet beter zijn als die andere 5 mensen de eerste een plusje zouden geven?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
86

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Buiten dat vragen in deze trend al gesteld zijn.. Ja. Het zou goed zijn. Ware het niet dat je tegen het probleem aanloopt: Wanneer is een antwoord eerder. Ik geef ook wel eens een antwoord op een vraag, ben ik 10 mins bezig geweest, druk op submit en het blijkt het derde antwoord te zijn..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

je kan antwoorden sowieso melden en er een reden bijzetten.

bovendien worden dubbele antwoorden ook al verwijderd als er een bepaalde tijd tussen de antwoorden zit
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Het zou misschien wel overzichtelijker, en dus duidelijker zijn, maar het levert geen punten op...............................
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vandaar al jouw puntjes ................
jc54
14 jaar geleden
@Esme, als je mijn puntenverloop volgt, zou je kunnen zien dat er ook nog wel eens af gaan, omdat ik dan een antwoord geef, waar niet iedereen van gecharmeerd is.
Ja, en het zou tevens beter zijn als die andere vijf mensen hun antwoord dan weer zouden verwijderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja het zou goed zijn wanneer het precies hetzelfde antwoord is. Maar soms komt er een toevoeging die het antwoord weer ineens heel anders laat uitzien, door een ervaring te beschrijven oid. Natuurlijk niet in het geval van 1+1 ;-).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat zou heel goed zijn, afkijken moeten we niet hebben... Afkijkers worden gestraft... En als niemand erachter komt dan daalt de kwaliteit van Gv... Dus graag melden...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor,dt hoeven we niet te melden,daarvoor zijn de mods door ons aangenomen. Die verdienen daar een riant salaris mee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding