Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mogen vrouwen vragen beantwoorden in de categorie 'vragen aan mannen' en andersom?

Ik heb wel eens de neiging om iets toe te voegen bij 'vragen aan mannen' terwijl ik 'n vrouw ben. (B.v. de vraag over make-up die nu open staat). Is dat wel de bedoeling? Of vervuil ik daarmee de antwoorden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
99
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijn vraag over opmaken is verwijderd dit zou tot chatten kunnen leiden..

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Tuurlijk mag dat,ik zou zelfs zeggen dat het gewenst is!
Dus rustig negeren die toevoeging,dit is geen mannen of vrouwenclubje.Als iemand van het"verkeerde"geslacht een antwoord geeft,kan dat zelfs verhelderend werken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Het mag wel maar die vragen zijn voor mannen en andersom hetzelfde ..
Dan moet je wel veel weten over mannen & Vrouwen..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor dat mag, die worden niet gewist door de moderatie... En dan is het geoorloofd..

Nee hoor je vervuilt niets als je dat doet... Hoe meer kanten een antwoord belicht krijgt hoe beter...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind dat juist een toevoeging dan krijg je misschien een veel andere kijk op de vragen en antwoorden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
doe het, vind uit hoe het word gewaardeerd en dan kun je een eigen conclussie trekken. als het word gewaardeerd is het goed, word opeens iedereen boos op je, tja.. (A)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat heb ik me ook wel eens afgevraagd, maar je kunt meestal wel aan de vraag zien of er echt alleen antwoorden van mannen gewenst worden of dat het niet uit maakt. Mocht je twijfelen kun je er altijd even bij vermelden dat je een vrouw bent, maar dat je toch even jouw mening wil geven in dit onderwerp. Dit zou je natuurlijk ook altijd even kunnen doen bij een vraag in die catergorie.
Als het niet gewenst is dat er vrouwen reageren dan moet de vraagsteller dat er maar heel duidelijk bij zetten :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor.!
Waarom niet?
Als zij/hij dat wilt beantwoorden, geen enkel probleem...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is toegestaan..

ja waarom niet zo kunnen we alleen maar nog meer te weten komen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
van mij wel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk juist dat het interessant is om in beide caegorieën antwoord te geven, zowel voor mannen als vrouwen.

Misschien is het juist leuk om bij een vraag aan een man ook het antwoord van een vrouw te weten en andersom.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurlijk. Als je maar erbij zegt of je een man of een vrouw bent als het niet aan je naam te zien is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding