Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat mijn browsergeschiedenis aangeeft dat ik gisteren ben ingelogd op Gv terwijl dat niet het geval is?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
126

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Misschien dat het midden in de nacht, net iets na twaalven was. Dat heb je dan misschien zelf in je hoofd als eergisteren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan staat wellicht de klok van je PC niet juist? Of ben je stiekem toch op GV geweest, bv als je aan het browsen gegaan bent en GV als startpagina ingestelt hebt. Of als je browser onjuist afgesloten was, en dus zelf eerst de sessie herstelt heeft, voordat hij doorging naar de pagina die je wou bezoeken. Vele mogelijkheden..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat je gisteren toch ingelogd hebt. Bij je profiel staat immers dat je gisteren een vraag hebt gesteld en dat kan alleen als je ingelogd bent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien heb je een huisgenoot die stiekem ook zit te Gv-en.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
had je de goeie vraag gadget aan staan ? of gebruik je wellicht igoogle me goeie vraag gadget o.i.d ik meen dat ook hyves die koppling wel maakt dus als je wel heb ingelogd op b.v hyves dan log hij soms ook vanzelf in om updates binnen te halen
(Lees meer...)
14 jaar geleden
misschien heeft iemand het gehackt en daarna weer uitgelogt zodat niemand er iets van merket.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding