Hoe kan het dat mijn browsergeschiedenis aangeeft dat ik gisteren ben ingelogd op Gv terwijl dat niet het geval is?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (6)

Misschien dat het midden in de nacht, net iets na twaalven was. Dat heb je dan misschien zelf in je hoofd als eergisteren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan staat wellicht de klok van je PC niet juist? Of ben je stiekem toch op GV geweest, bv als je aan het browsen gegaan bent en GV als startpagina ingestelt hebt. Of als je browser onjuist afgesloten was, en dus zelf eerst de sessie herstelt heeft, voordat hij doorging naar de pagina die je wou bezoeken. Vele mogelijkheden..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat je gisteren toch ingelogd hebt. Bij je profiel staat immers dat je gisteren een vraag hebt gesteld en dat kan alleen als je ingelogd bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien heb je een huisgenoot die stiekem ook zit te Gv-en.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
had je de goeie vraag gadget aan staan ? of gebruik je wellicht igoogle me goeie vraag gadget o.i.d ik meen dat ook hyves die koppling wel maakt dus als je wel heb ingelogd op b.v hyves dan log hij soms ook vanzelf in om updates binnen te halen
14 jaar geleden
misschien heeft iemand het gehackt en daarna weer uitgelogt zodat niemand er iets van merket.