Wat moet je doen als iemand anders dezelfde avatar als jij gebruikt?

En zelfs vrijwel dezelfde naam:

http://www.goeievraag.nl/vraag/nederland-amerikaans-rijbewijs-rijden.43718

Gewoon later bestaan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom zou iemand zoiets doen? Zou hij jaloers zijn op de vragen die jij stelt? Hmm... vreemd?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!! GEWELDIG!!!!! hahahhahaha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oops!! HERSTELLL!!! sorry sorry sorry.. ik klik op de link.. en kwam op dezelfde pagina terecht.. ik denk.. jij maakt een geintje!! maar... ik had waarschijnlijk niet goed geklikt.. het is geen geintje.. het is echt.. sorry!

Het beste antwoord

Niets, laatst was er een nieuweling, Xiwel en die nam mijn avatar... Lekker laten, wat maakt dat nou uit voor mij...

Geen probleem...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, maar ik dacht dat jij dat was, die Xiwel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ chaoticteddy, dan moet je toch verder kijken dan je neus lang is (spreekwoordelijk dan) XiniX, +1 Jij begrijpt het!

Andere antwoorden (8)

Gebruiker benaderen. Vragen eea aan te passen. Als die dat weigert: Melden bij de beheerder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou idd gewoon even contact openemen met een moderator
14 jaar geleden
Ik zou direct beheer benaderen. De kans dat iemand per ongeluk ongeveer dezelfde nick en daarnaast ook nog eens precies dezelfde avatar gebruikt lijkt me haast nog kleiner dan de kans dat je de staatsloterij wint.
Dit lijkt me een bewuste actie van iemand.

Daarnaast kan die "nieuwe" gebruiker zijn eigen nicknaam niet wijzigen, dat zal beheer moeten doen. (ik denk trouwens dat de nieuwe gebruiker dan zichzelf net zo goed opnieuw kan aanmelden, hij/zij heeft nog maar 22 punten, precies het aantal dat je krijgt als je je aanmeldt en een nieuwe vraag stelt).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naam + plaatje is niet uniek, haal je emotie weg!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, maar het is hier wel heel duidelijk dat iemand hem/haar expres imiteert.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
So what?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar hier wordt je toch niet vrolijk van ??
(Zal het account trouwens zometeen weer verwijderen / was effe om aan te tonen hoe klote zoiets is. Vooral als ze debiele vragen gaan stellen onder jouw 'kenmerken'. Of rare antwoorden en reacties geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
indeed -!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hey leuk man, ik heb een kloon!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
grappig kloon Lotuss is gecreëerd en spontaan is Lotus foetsie.
zit er copyright op deze avatar dan kun je iets doen aneders niets
het is jou woord tegen zijn woord

Toegevoegd na 3 minuten:
je kunt het vragen of deze persoon het vervangt
er staat niets over in de richtlijnen over het gebruik van avatars

Toegevoegd na 10 minuten:
zolang de naam niet geresitreed is bij het merken buro zijn namen vrij te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vreemd.........

Het is duidelijk dat het met opzet word gedaan.
Vraag het met een privebericht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In dit geval zou ik zeggen : melden, want de kans op toeval is 100 % uitgesloten. Er zal dus vermoedelijk een of andere bedoeling achter steken, en dat kan niet de bedoeling zijn van GV. De overeenkomst is zo sterk, dat ik het eerlijk gezegd nog niet eens gezien had, en ik denk ook erg weinig anderen. In dat geval is er dus minimaal sprake van misleiding. Lijkt me een duidelijk gevalletje van account verwijderen. Wellicht na er op aangesproken te worden door het beheer, maar dit klopt natuurlijk van geen kanten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je vermoeden hebt dat iemand je daarmee zit te stangen of iets dergelijks dan zou ik zeker actie ondernemen.
Je kan het in elk geval even melden bij GV
of je er dan wat aan kunt doen is wat anders.

Mocht nou blijken dat als je zelf en andere nickname en avatar aanneemt en diegene doet opeens hetzelfde.

Dan is het makkelijker aan te tonen dat er opzet in het spel is.

En sta je sterker.

Maar voorlopig kan je dus of vriendelijk vragen of de ander zijn avatar wil veranderen als het gewoon een toeval is
of je past het zelf aan.

Hopelijk is de "slimmerik"slim genoeg om niet zijn avatar opnieuw op de jouwe te laten lijken
wil hij niet opvallen en geband worden.

succes