hoe komt het dat een door mij gestelde vraag op google verschenen is?

is deze site ook al niet betrouwbaar?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
aAs ik mijn naam "josephina goeie vraag" typ zie ik ook vragen van mij zelf op google. ik heb er niet zoveel moeite mee. GV is niet onbetrouwbaar toch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@RocketBabyDolls:
niet helemaal: als een forum besloten is verschijnt tekst daarbinnen opgesteld NIET op/via Google. ik denk dat hier op gedoeld wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat heeft het indexeren van een site met betrouwbaarheid te maken? Weet je wel hoe internet werkt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
probeer mij niet uit te leggen hoe het internet werkt hallo 5. en de meeste van jullie bedankt voor het verduidelijken hiervan. ik vond het alleen maar lastig dat mijn naam erbij stond.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik snap wel wat je bedoeld, onbekend.

Antwoorden (8)

Google indexeert deze site net zoals elke andere site op internet die redelijke aantallen bezoekers trekt. Deze site wordt elke paar minuten geindexeerd vanwege de hoge snelheid van veranderingen

Ik zie niet hoe dit met onbetrouwbaarheid van een site te maken heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je zet je vraag op internet neer op deze site, dit is niet een afgeschermde community voor zover ik weet. Google vindt dus bepaalde woorden waar je op gezocht hebt terug in jouw vraag.

Dat heeft niks met betrouwbaarheid van deze site te maken, maar het het feit dat de vraag op het open internet gezet is.

Als andere mensen dezelfde vraag hebben als jij en dat intypen op google, kunnen ze bij jouw vraag terecht komen en daar mee geholpen zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De betrouwbaar heid hangt af van de antwoorden.En ja dat google je vraag al gauw vindt dat is nou juist de bedoeling van google.Het is immers een zoekmachine
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het mooie van internet is juist dat het open is voor iedereen, ongeacht afkomst, leeftijd, geslacht et cetera. Stel dat iemand met eenzelfde vraag zit als jij er daar met Google op zoekt, dan komt diegene jouw antwoord tegen en kan daarmee geholpen zijn. Dat Google het web afstruint en websites indexeert is heel normaal, en heeft dus weinig met de betrouwbaarheid van GV te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt ingestemd met de voorwaarden toen je aan GV begon en eentje consequentie ervan is dat alles naar Google gaat om geïndexeerd te worden, daar ligt namelijk de winst voor Ilsemedia...

Ja GV is toch wel betrouwbaar in deze...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles gaat niet 'naar Google om geïndexeerd te worden', Google indexeert gewoon het internet. IlseMedia publiceert de vragen echt niet zelf op Google.
Hoezo niet betrouwbaar? Dit is een openbare site, dus voor iedereen zichtbaar. Google indexeert openbare websites. Dus indexeert Google ook GV.

Als je niet wilt dat je teksten openbaar zijn, moet je ze niet publiceren op een openbare website. En als je dat toch doet, moet je niet de website de schuld geven van die publicatie.

Wat jij hier doet, is ongeveer hetzelfde als een opiniestuk naar een krantenredactie sturen, en vervolgens pissig worden als de krant met jouw artikel bij duizenden mensen thuisbezorgd wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat heeft niks te maken met onbetrouwbaar. Google bezoekt eens in de zoveel tijd deze site en maakt dan een "index" van wat er op de site staat, zodat mensen die zoeken deze site ook zullen kunnen vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tja google haald informatie van andere sites zoals GV.
dus kun je ook fotos van jezelf er op vinden die op je schoolsite staan of de site van je werk.