Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom mag ik vandaag nog maar een aantal antwoorden geven?

Als ik toch een goed antwoord op een vraag heb is het toch zeker onzin als ik dat niet zou mogen geven? Niet dan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
113

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja. Als je eenb goed antwoord hebt, zou je dat moeten mogen geven. Dat klopt. in het begin heb je echter een beperkt aantal antwoorden dat je kan geven. Dat is o mte voorkomen dat je in de eerste dagende website vol gooit met allerlei onzin.

Echter, als je langer op GV zit heb je wel meer, maar niet een onbeperkt aantal antwoorden dat je mag geven. De enige reden die ik kan bedenken is dat ze willen voorkomen dat de site gedomineert wordt door een of enkele gebruikers met veel tijd en/of willen voorkomen dat mensen te verslaafd raken. Dit is een van de weinige sites die ik ken waar je een blokkade van je account kan aanvragen..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Iedereen hier mag maar een beperkt aantal antwoorden per dag geven. Ook jij. Bovendien ben je een mormel.
(Lees meer...)
AWM
14 jaar geleden
Omdat dit zo bepaald is door de beheerders van GV.

Als je de regelementen even doorleest zie je alle regels die betrekking hebben op deze site.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Anders "verdien" je te veel punten. Bij Goeie Vraag gaat het meestal niet om de antwoorden maar om de punten. Of je een goed antwoord hebt gegeven wordt door de vraagsteller beoordeeld. Dit alles geldt voor ons en voor jou.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn GV-ers die 24 uur per dag/nacht op deze site zitten. Niks mis mee, maar er zijn er ook bij die puur voor de punten gaan en daarom op iedere vraag een antwoord geven, ook al slaat het nergens op omdat ze niet eens weten waar het over gaat of omdat ze te dronken of te high zijn om dat te begrijpen op dat moment.
Ik heb dus wel respect voor mensen die 24 uur op de site zijn en gewoon naar eer en geweten vragen beantwoorden. Helaas lijden de goeden onder de kwaden en daarom hebben mensen die het hier voor het zeggen hebben besloten dat je maar een beperkt aantal vragen mag beantwoorden. En daar heb ik ook wel weer begrip voor. Maar jammer dat de goeden onder de kwaden moeten lijden. Sometimes life sucks!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zodat je niet meer punten kan halen.
anders zou je in de top lijst staan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vanwege de regels.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding