Waarom mag ik vandaag nog maar een aantal antwoorden geven?

Als ik toch een goed antwoord op een vraag heb is het toch zeker onzin als ik dat niet zou mogen geven? Niet dan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja. Als je eenb goed antwoord hebt, zou je dat moeten mogen geven. Dat klopt. in het begin heb je echter een beperkt aantal antwoorden dat je kan geven. Dat is o mte voorkomen dat je in de eerste dagende website vol gooit met allerlei onzin.

Echter, als je langer op GV zit heb je wel meer, maar niet een onbeperkt aantal antwoorden dat je mag geven. De enige reden die ik kan bedenken is dat ze willen voorkomen dat de site gedomineert wordt door een of enkele gebruikers met veel tijd en/of willen voorkomen dat mensen te verslaafd raken. Dit is een van de weinige sites die ik ken waar je een blokkade van je account kan aanvragen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Iedereen hier mag maar een beperkt aantal antwoorden per dag geven. Ook jij. Bovendien ben je een mormel.
AWM
14 jaar geleden
Omdat dit zo bepaald is door de beheerders van GV.

Als je de regelementen even doorleest zie je alle regels die betrekking hebben op deze site.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Anders "verdien" je te veel punten. Bij Goeie Vraag gaat het meestal niet om de antwoorden maar om de punten. Of je een goed antwoord hebt gegeven wordt door de vraagsteller beoordeeld. Dit alles geldt voor ons en voor jou.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn GV-ers die 24 uur per dag/nacht op deze site zitten. Niks mis mee, maar er zijn er ook bij die puur voor de punten gaan en daarom op iedere vraag een antwoord geven, ook al slaat het nergens op omdat ze niet eens weten waar het over gaat of omdat ze te dronken of te high zijn om dat te begrijpen op dat moment.
Ik heb dus wel respect voor mensen die 24 uur op de site zijn en gewoon naar eer en geweten vragen beantwoorden. Helaas lijden de goeden onder de kwaden en daarom hebben mensen die het hier voor het zeggen hebben besloten dat je maar een beperkt aantal vragen mag beantwoorden. En daar heb ik ook wel weer begrip voor. Maar jammer dat de goeden onder de kwaden moeten lijden. Sometimes life sucks!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zodat je niet meer punten kan halen.
anders zou je in de top lijst staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vanwege de regels.