waar is de knop geef antwoord?

soms weet ik antwoord op een vraag maar hoe geef ik at? ik zie geen knop om antwoord te geven

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
AlphaLimaSierra
10 jaar geleden
grappig dat je deze vraag stelt, omdat ik bij je gegevens zie dat je al 3 keer op een vraag geantwoord hebt. kennelijk is het je toen wel gelukt om ergens op te antwoorden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Haha.

Antwoorden (3)

onder een vraag staat een vak, met hierin de tekst: "Schrijf hier jouw antwoord". als je daar met de cursus op klikt, verschijnt een groter scherm waar je je antwoord kan intypen. Onder het vak staat de knop "geef antwoord".

Ik moet er wel bij zeggen, dat het geven van antwoorden via de mobiele telefoon soms problemen oplevert. Als je op het antwoordvak klikt, verschijnt het grotere antwoordscherm dan niet. Reden hiervan kan ik je niet vertellen.

Toegevoegd na 1 minuut:
cursus=cursor
AlphaLimaSierra
10 jaar geleden
Er staat een 'schrijf hier jouw antwoord' balkje onder elke vraag maar omdat het je wel lukt om antwoorden te geven vermoed ik dat je in het archief zit te kijken. Vragen die ouder zijn dan één week kún je niet meer beantwoorden, die zijn gesloten. Dan is er dus geen "schrijf hier jouw antwoord" balkje meer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Aanvulling: op een mobiele telefoon zit een grote blauwe knop waarop staat: "beantwoord deze vraag!"
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Of, nouja, de knop zit niet op de telefoon, maar op de mobiele website ;)
er staat onderin een vak met: schrijf hier jouw antwoord
gewoon daarop klikken en je kan antwoordt geven. en dan kan je het plaatsen door op: geef antwoordt te klikken