Is er een manier om het antwoord op een gesloten vraag, door jezelf gesteld, te communiceren op GoeieVraag?

Ik heb een tijdje geleden hier een vraag gesteld, waar geen antwoord op kwam.
Inmiddels weet ik het antwoord, kan ik dit nog op GoeieVraag kwijt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee, je kunt niet antwoorden op je eigen vraag, of je antwoord toevoegen aan je gesloten vraag.
je kunt wel een PB sturen als het een gesloten vraag betreft van een ander persoon.
Ritsuka
10 jaar geleden
Een vraag waar geen antwoord op komt, wordt automatisch verwijderd door de website. Goeievraag is niet bedoeld om zaken te communiceren. Jij weet inmiddels het antwoord, dus is voor jou je vraag beantwoord. Dat is het belangrijkste.
AWM
10 jaar geleden
gvrox
10 jaar geleden
"GoeieVraag is een vraag & antwoordplatform en heeft tot doel kennis te ontwikkelen en te delen. Dat gebeurt door het stellen van vragen en het geven van antwoorden." http://www.goeievraag.nl/pagina/richtlijnen/ Het zou dus een toevoeging zijn als het antwoord toch nog geplaatst kon worden, zodat kennis gedeeld wordt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik stelde deze vraag inderdaad in het kader van de door gvrox genoemde richtlijn.
Ik vind het vervelend dat je in je antwoord een zure opmerking plaatst n.a.v. het door mij gebruikte woord "communiceren". (alsof ik deze site als chat gebruik.