Is het mogelijk om als geregistreerde GV gebruiker een vraag als gast te stellen?

Anoniem dus

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je geheimen voor ons?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wie weet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ook wel een vraag die ik wel wil stellen maar niet durf te stellen :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nou, volg deze vraag dan zou ik zeggen :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook al ben je geregistreerd, je bent nog steeds anoniem :-S

Het beste antwoord

Je kunt natuurlijk gewoon een vraag stellen zonder ingelogd te zijn. Alleen niet jezelf steeds de beste antwoorden geven, dan gaat het IP-technisch waarschijnlijk wel opvallen ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Maak een nieuwe naam aan, stel je vraag en bewaar je naam voor een eventuele volgende geheime vraag.
14 jaar geleden
Dan zou je een nieuw account aan moeten maken!
Dus niet als geregistreerde gebruiker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
Je zou een nieuwe naam kunnen aanmaken. Het lijkt me ook mogelijk als je uitlogd en dan als gast een vraag stelt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, elke gast is ook een geregistreerde GV gebruiker.

Maar dat is niet wat je bedoelt denk ik... in dat geval:

Nee, dat kan niet, want als je een geregistreerd gebruiker bent dan ben je niet meer anoniem. Je bent bekend onder je nicknaam en je avatar, men kent je taalgebruik en je gedachtengoed. Dus er zit maar 1 ding op: zorg dat je een gespleten persoonlijkheid krijgt als geregistreerd gebruiker...
itsme
14 jaar geleden
Ja dat kan. Als jij naar GV gaat en je logt jezelf niet in, dan kun je alsnog een vraag stellen.
Ik heb het in mijn begintijd wel eens gedaan om te testen of het kon.