Waarom komt er geen punt meer bij voor het inloggen?

Normaal kom er na middernacht 1 punt bij!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (4)

Als het goed is heb je die net erbij gekregen.
Kijk maar op 'mijn pagina' dan zie je het.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat krijg je wel ,ik heb het net ook gehad,je moet er even af gaan,naar een andere site even gaan,en dan weer naar G.V. dan zie je 1 punt er bij
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er komt wel een punt bij, maar dit gebeurt nadat je een "actie" hebt gedaan.
Als je bijvoorbeeld een antwoord hebt gegeven zie je 2 punten verschijnen. Kijk je dan op je eigen profiel dan is er één punt van je gegeven antwoord en 1 punt van het inloggen.
Anders kun je ook eventueel uitloggen en inloggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
DE servers zijn erg druk, de updates zijn steeds trager van de info, dagelijks, wekelijks en altijd zijn zeer traag... Het servertje heeft het zwaar te verduren en er moet een oplossing komen, want het wordt alleen maar drukker op GV... Dat is meer succes en meer inkomsten voor Sanoma, maar tegelijkertijd minder fijn voor de gebruikers... Voorheen werd alles direkt geupdate van de stand, dat was fijn... Nu moet je het zelf bijhouden als je op de hoogte wil blijven van de ontwikkelingen op Gv...

Dus dat punt komt later wel als de server het verwerkt heeft...

Een groot voordeel dat het drukker is wel dit, je kunt nu veel meer punten scoren omdat veel meer mensen je antwoord zien, vroeger was het een hele toer om 100 punten per dag te scoren, gisteren scoorde ik 410 punten en een weekcijfer van 1951, daar deden we een maand over in de begindagen... Dus de 100.000 is zo bereikt als het nog drukker wordt... Wellicht een reden om de niveau´s een beetje aan te passen, want nu kan men in een paar dagen ( ok weken dan) niveau 10 bereiken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
De niveau's behoeven geen aanpassing. Wel de mensen die dag en nacht antwoorden geven over zaken waar ze geen flauw benul van hebben. Dan snijdt het mes aan twee kanten. Een aanpassing van het maximaal aantal te geven antwoorden per dag ligt dan eerder voor de hand.