Vraag eerder gesteld (bv jaren geleden), antwoorden niet wat je zoekt. Wat dan?

Als je een reeds gestelde vraag nog eens stelt omdat de antwoorden van destijds nog niet in de buurt komen van wat je weten wilt, wat dan? Ik begrijp best dat er niet allerlei identieke vragen hier moeten gaan zwerven. Maar zou daar niet een uitzondering voor mogelijk moeten zijn?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je mag een reeds gestelde vraag nogmaals plaatsen indien je daarbij duidelijk aangeeft dat op de eerdere versie (met link erbij) geen afdoend antwoord is gekomen. Door daarnaar te verwijzen voorkóm je dat al gegeven antwoorden opnieuw geplaatst worden. En je maakt duidelijk dat je toch graag de juiste informatie zou willen vernemen.
Amadea
9 jaar geleden
Daar is ook wel een uitzondering voor, vermeld in je vraag even dat je weet dat het een soortgelijke (of identieke) vraag is, waarom je hem nogmaals stelt en waarom de antwoorden niet voldoen voor jou (dus wat je wel wilt weten wat nog niet aan bod is gekomen) en dan mag je hem gewoon stellen :)!