Kijk helemaal onderaan deze bladzijde in de blauwe balk naar de witte woorden. Klik daar op het woord Contact. Door het dan tevoorschijn komende formulier kun je aan de klantenservice doorgeven wat jouw probleem is en vragen of zij jouw mailadres willen wijzigen.

Het duurt waarschijnlijk wel enige tijd voordat daar een reactie op komt, maar het is de enige manier om jouw verzoek uitgevoerd te krijgen.
Amadea
een jaar geleden