Kan ik sommige individuele (!) vragen ook 'ontvolgen' ?

Op sommige vragen of antwoorden reageer ik. Later barst op diezelfde vraag of antwoord dan een discussie los waar ik part noch deel aan heb, of zelfs maar wíl hebben.

Met name religieus getinte vragen hebben hier nogal eens last van.

Maar al die discussies leveren wel individuele mailtjes op. Die mailtjes zijn nuttig bij de meeste vragen en antwoorden, maar soms heb ik van een bepaalde discussie zo'n tabak dat ik de mail voor die individuele vraag graag uit wil zetten.

Kan dat op GV ?

Het beste antwoord

Nee, dat kan niet bij individuele vragen.

Op de pagina http://www.goeievraag.nl/gebruiker/notificaties kan je bij "Reacties op mijn vragen/antwoorden:", onderdeel van de E-mailnotificaties, alleen "Ja" of "Nee" aanvinken. Hetzelfde geldt voor "Reacties na mijn reactie:", dat onderdeel is van de geavanceerde instellingen voor e-mailnotificaties.

Als je daar "Ja" of "Nee" hebt aangevinkt, geldt dat voor alle reacties.
Antoni
9 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
Thanks !