kan ik goeie vraag op mijn note 3 krijgen?

Heb jaren goeie vraag op mijn iphone gehad maar sinds ik een samsung Galaxy note 3 heb lukt het mij niet. Vind ik jammer.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Castle
9 jaar geleden
Ik heb dit op een Samsung Galaxy Note getikt en zonder moeite. Ik ben via google naar deze pagina gegaan. Daarna ingelogd en voor jouw deze reactie getikt.
Castle
9 jaar geleden
Het is ook een note 3.

Antwoorden (1)

Via je browser kan je gewoon op Goeievraag.nl komen. Er is echter geen mobiele app meer beschikbaar voor Goeievraag.nl