Hoe sluit je een vraag van jaren geleden en kies je het beste antwoord als dat destijds al is gedaan?

Vandaag (12-11-2015) krijg ik van het GV-team vele mailtjes met bovenstaand verzoek en daarbij: "je vraag staat inmiddels bijna een week online. GoeieVraag-gebruikers hebben daarom flink wat tijd gehad jouw vraag zo goed mogelijk te beantwoorden"....

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
Heb je al geprobeerd of het mogelijk is gewoon opnieuw een beste antwoord te geven?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik denk dat het doo de storing van zondag komt. Ik heb ook mijn mailbox vol met deze berichten. Ik denk dat je het als niet verstuurd kunt beschouwen. Een systeemfout.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Amadea je (ik) kan niet opnieuw een beste antwoord geven want die knop daarvoor ontbreekt.
ItisILeClerc
8 jaar geleden
Goeie actie, want voor het eerst in 7 maanden kon ik weer inloggen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Goeievraag, ik denk dat velen zich dit afvroegen, waaronder ik.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De vragen staan al als (destijds) gesloten met een beste antwoord genoteerd, althans: een uur of 2-3 uur geleden toen ik daarnaar keek.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Net even gekeken: er kan idd nu (12-11-15 om 20.45 uur)gereageerd en geantwoord worden op de oude vragen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Krijgen de gebruikers nog informatie over al deze veranderingen?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Vind ik een heeeele GV Vrouw Holle! :-)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb net 10 van die berichten binnen gekregen,vroeg me al af waarom.
Cryofiel
8 jaar geleden
Ik heb er nu 190. Oh nee, 191. Ze komen nog steeds binnen.
Cryofiel
8 jaar geleden
Nu heb ik er 205.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Jesus dit is echt niet normaal meer hoor! Honderden mails! En geen enkele met uitleg over hoe en wat. Fijn hoor, ahum!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Laurena: kijk even bij het antwoord hieronder van AWM.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik krijg helemaal geen mails van GV ... niet één!
...205!... je hebt een dagtaak om ze te verwijderen op die manier :-)) [maar 't houdt je ook van de straat] ohohoh veel is het wel
flyingcrow
8 jaar geleden
Bij mij stromen ze ook binnen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Oh, ok, ik ben dus niet de enige :-)
Bedankt voor het stellen van deze vraag!
Z512099
8 jaar geleden
Ik word niet goed.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Graag gedaan Retteketet en bedankt iedereen die de vraag als Goeie Vraag heeft gehonoreerd :-)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Cryo ik wordt jaloers. Ik heb er pas in de veertig; ik tel ze al niet meer.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik krijg mijn email op mijn telefoon en krijg al heel de dag reacties als 'Zo, jij bent wel belangrijk hè vandaag', en 'Wie wil jou zo nodig spreken?'. Maar het is enkel GV met dit soort mails....Probeerde mijn mailbox wijs te maken dat het spam is zodat ik niet steeds gealarmeerd wordt, maar dat helpt niet. Het blijft in mijn gewone inbox binnen stromen en ik wordt er KNETTER gek van....
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Inmiddels al in de 3e herhaling bij mij!

Antwoorden (2)

Vragen kunnen van nu af aan niet meer gesloten worden.
Op dit moment is de status dat er binnen één week een beste antwoord gekozen moet worden, maar er wordt aan gedacht om die termijn te verlengen.
Alle vragen vanaf 1.1.2011 zijn 'open gezet'. Dus sluiten is niet meer aan de orde.
AWM
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik snap even niet wat daar lrecies de bedoeling van is?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Precies
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik krijg ook al mailtjes dat mijn vraag bijna een week online staat. Dit is alleen veeeeel langer geleden.
Rieneke1
8 jaar geleden
Je hebt een BA gegeven, maar een maand later komt er een veel beter antwoord. Wat dan???
erotisi
8 jaar geleden
"Op dit moment is de status dat er binnen één week een beste antwoord gekozen moet worden" Dat kan maanden later ook nog, toch?!
Ozewiezewozewiezewallakristallix
8 jaar geleden
@AWM
Dit roept meer vragen op dan het beantwoordt... 1) Alle vragen 'open' wat betekent dat ?
(Ik neem aan dat er aan oude vragen nieuwe antwoorden en reakties toegevoegd kunnen worden ?) 2) "Sluiten is niet meer aan de orde"
Dus helemaal geen Beste Antwoord meer ?
(Toch zie ik bij oude vragen nog steeds blauwe Beste Antwoorden staan. Hoe zit dat dan ?) 3) Het behalen van het Beste Antwoord was (en de bijbehorende 10 punten én het Beste Antwoorden-percentage is de sport op GV. Komt dat nu te vervallen ? 4) De 10 punten voor een Beste Antwoord is een belangrijke mogelijkheid om punten voor je Niveau te scoren. Zonder die punten wordt dat een stuk zwaarder. Gaat er nu ook wat veranderen aan de niveau-grenzen ?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kan toch geen nieuw antwoord toevoegen als een vraag al is gesloten?
AWM
8 jaar geleden
@Vrouwe70: het doel is om meer bezoekers te krijgen op Goeievraag. @Ozewiezewoze:
1) Ja, dat klopt, er kan ook op oude vragen worden geantwoord en gereageerd.
2) Beste antwoorden kunnen nog gegeven worden. Dat slaat los van het feit dat vragen open blijven staan.
3) Zie 2).
4) Zie 2). Er zijn nog geen plannen om de niveaugrenzen te veranderen. Verder moedigen we het stellen van vragen aan door niet meer drie punten in rekening te brengen voor het stellen van een vraag.
Cryofiel
8 jaar geleden
Dus GV als een soort GV-Café maar dan mét moderatie en zonder chatten?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@ AWM: er zijn vele reacties en nu 2 antwoorden gegeven op deze vraag, maar ik heb daar geen mail over ontvangen.... is dat ook op dit moment een probleem bij velen / iedereen?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@AWM: er kan nu idd gereageerd en geantwoord worden op mijn oude vragen.
Heb ik iets gemist, of zijn deze veranderingen eerder gecommuniceerd met de leden van GV?
Amadea
8 jaar geleden
@WendyH: ik heb inderdaad vandaag ook nog geen enkele notificatie ontvangen. Ook niet over weer opengemaakte vragen! Er is helemaal niets gecommuniceerd, alleen net nadat de verandering was doorgevoerd is het op het Goeie Vraag Forum meegedeeld. Intussen heb ik ontdekt dat ik zelfs een antwoord dat blauw gearceerd is als Beste Antwoord nog kan verwijderen of wijzigen. Het eind is zoek!!!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Okee... ik hoop dat ze op tijd het eind vinden voordat er ècht een eind komt :-(
Ben ook heel benieuwd naar een reactie van AWM.
Zal zo ook even op het forum kijken.
Bedankt voor je reactie.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Waar haal je die wijsheid vandaan?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@WasMaes: aan wie stel je de vraag en wat bedoel je?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik ben net als Rieneke heel benieuwd naar wat er gedaan kan worden wanneer er een 'beste antwoord' is toegekend maar er daarna een beter tot zelfs veel beter antwoord komt. Soms zal een VS het beste antwoord toekennen aan het enige antwoord dat gegeven is omdat er niets beters lijkt te komen, ook als dat antwoord eigenlijk niet zoveel voorstelt. En ik zie ook regelmatig 'beste antwoorden' staan die controleerbaar ONjuist zijn (wat mij altijd erg frustreert!). Dan zou het vreemd zijn als een béter antwoord vervolgens niet meer gewaardeerd kan worden, maar het al toegekende 'beste antwoord' kan dan ook niet worden ingetrokken.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als dit werkt dan is dit een goede keuze, want de vraag behoeft zeker niet aan actualiteit ingeboet te zijn.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het zou wel fijn zijn als er beter over gecommuniceerd zou worden. Ik zie sinds november ook de hele tijd vragen van 7 maanden oud voorbij komen die "op antwoord wachten". Zou fijn zijn als je las vraagsteller zelf kan kiezen of je een vraag langer of onbeperkt open wilt laten
Je kan die vragen niet sluiten want die zijn al gesloten. Ik heb vandaag per e-mail ook wat van die vragen van mij van 3 en 4 jaar geleden ontvangen. Ik ga ervan uit dat dit een gevolg is van de storing onlangs. De problemen zijn dus nog niet helemaal opgelost.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
8 jaar geleden
Jammer van die minnen. Die verdien je niet. Het antwoord is heel plausibel, maar je hebt pech dat een moderator MET INSIDE INFORMATION je net 3 minuten vóór is. Die extra informatie kon jij niet hebben. Een Plus van mij ter compensatie !
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik denk ook dat dit het is. Ik kan alleen niet plussen. Ik had dit al bij de reacties gezet.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Een + van mij ter compensatie Zondag.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Toch niet..
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het was een ontzettend irritante bug die we als het goed is hebben verholpen. Er stonden nog talloze mails klaar die nu niet verzonden worden. Mijn excuses voor het ongemak.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Toen ik mijn antwoord begon te typen, met 1 vinger dus dat gaat niet zo snel, stond het antwoord van AWM er nog niet. En wat de minnen betreft, dank voor jullie support maar degenen die dat gedaan hebben beschouw ik als sneue sukkels die niet verder kijken dan hun knolneus lang is. En knolneuzen zijn nu eenmaal niet lang.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
A propos, ik weet wie 2 van de 3 minnaars zijn. Wij zijn al langer kwade vrienden. Ik denk dat oudgedienden hier ook weten wie die 2 zijn. Anders ff op GVF kijken.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ach Zondag weet je: dat hoort er nou eenmaal bij hier.
Niet aan je laten komen en loslaten die handel ;-)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
't Kan mij weinig schelen Wendy maar ik vond dat jullie ook effe mochten meegenieten.
Cryofiel
8 jaar geleden
Daarvoor hebben we een woord bedacht:
complimentminnen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
+ van mij, beter laat dan nooit