Hoe kan ik reageren op reacties die mensen bij mijn vraag hebben gezet?

Deze vraag is vast al eerder gesteld, maar het enige wat mij duidelijk werd ik dat je een limiet hebt en dat als je bij level 1 (misschien) niet kan reageren op eem reactie die op mijn vraag is gesteld. Heeft iemand een duidelijk antwoord hierop?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je hoeft niet op iedere reactie te reageren, alleen als jou iets gevraagd wordt is dat meestal wel van belang om een goed volledig antwoord te krijgen. Verder kun je reageren als je vragen hebt over de reactie, of iets aan te vullen hebt op een reactie, bedankjes hoeven niet, mogen wel.

Antwoorden (1)

Je kunt gewoon op de knop 'Plaats reactie' drukken om jouw weerwoord erbij te zetten. Maar je hebt inderdaad een beperking per niveau: eerst 20 reacties per dag, daarna 40, 60, 80, en maximaal 100.
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik zie nu opeens de knop 'plaats reactie' staan inderdaad, maar dat wat niet zo bij die anderen antwoorden. Wat ik nu wel zie is dat die antwoorden eigenlijk reacties zijn, dus waarschijnlijk ligt het daaraan. Ik heb ook geen idee wat het verschil tussen een reactie en een antwoord is, vandaar die vraag haha
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik plaats bijvoorbeeld vaak een reactie als de reactie geen compleet antwoord is op de vraag. Dan lijkt het een antwoord maar is het naar mijn mening nog niet. Plus Amadea, zo doe je dat :)