Waar dient het RSS-feed icoontje op deze site voor?

Rechtsboven deze site staat een oranje icoontje. Als ik daar op klik zie ik allemaal tekst. Waar is dat voor?

8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Door daarop te klikken kun je je op deze pagina abonneren. Dan krijg je van jouw browser een seintje wanneer er nieuwe informatie op de pagina bij gekomen.

Of het bij elke browser op dezelfde plek zit weet ik niet. Maar in Firefox krijg je als je op Bladwijzers klikt ook dat oranje icoontje te zien. En daar komen dan de pagina's bij te staan waar jij je op hebt geabonneerd.

Toegevoegd na 2 minuten:
bij gekomen = bij is gekomen.
Amadea
8 jaar geleden
erotisi
8 jaar geleden
Ik heb even een stukje gekopieerd die ik tezien krijg wanneer ik op dat icoontje druk:

Goeie Vraag

http://www.goeievraag.nl/
Thu, 14 Jan 2016 21:49:35 +0000

is een warmtelement in het water een must als je al een warmte lamp hebt boven het landgedeelte?
http://www.goeievraag.nl/huis-tuin/huisdieren/vraag/582515/warmtelement-water-must-warmte-lamp
Toegevoegd na 27 seconden:
Het gaat om het dier : waterschildpad

sam12345
Thu, 14 Jan 2016 20:38:39 +0000

Ik begrijp niet hoe ik daar een abonnement op kan nemen?
Amadea
8 jaar geleden
Bij mij gebeurt er niets als ik op dat icoontje druk. Het betreft deze vraag: http://www.goeievraag.nl/huis-tuin/huisdieren/vraag/582515/warmtelement-water-must-warmte-lamp en het is de bedoeling dat je het bij jouw RSS-Feeds kunt zien als daar een reactie of een antwoord op gekomen is en die pagina dus veranderde.
erotisi
8 jaar geleden
Wat bedoel je met 'dat je het bij jouw RSS-Feeds kunt zien"? Heb ik daar dan een apart lijstje van ergens?
Amadea
8 jaar geleden
Ja, net als de bladwijzers / favorieten kun je ook een lijstje met pagina's waar je op geabonneerd bent hebben. Het is een van de onderdelen van de menubalk van de webbrowser die je gebruikt.
Ritsuka
8 jaar geleden
Ik gebruik Inoreader, dat is een site en app. Daar plak je de feed link in en dan ben je abonnee. Dus niet die lap tekst, maar met rechtermuisknop op dat oranje RSS hokje en die link in je RSS reader plakken. Ik volg veel sites met comics die niet regelmatig updaten, zo kan ik makkelijk zien dat er iets nieuws is zonder dat ik elke keer de sote moet checken.