Nee. Je kunt alleen maar proberen bij benadering te zoeken in alle vragen, en in de praktijk werkt Google daarbij beter dan de hier ingebouwde zoekfunctie.
Per categorie kun je hooguit handmatig proberen er iets uit te zoeken, maar zoeken binnen een categorie is niet mogelijk.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt, ik bedoelde inderdaad via de zoekfunctie bovenaan de pagina.

Andere antwoorden (1)

Ja, dat kan. Alleen niet rechtstreeks. Je zoekt de hoofdcategorie via http://www.startpagina.nl/v/categorieen en zoekt dan binnen de onderwerpen die in de rubriek staan degene die jij wilt. Dat zijn blauwe hyperlinks, dus door daarop te klikken krijg je alle vragen die ook daaronder zijn ingedeeld.

Toegevoegd na 1 minuut:
Op die manier heb ik nu bijvoorbeeld gevonden dat hier alle vragen over Lenen staan: http://www.startpagina.nl/v/financien-werk/financien/lenen
Amadea
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja, dat is het handmatig zoeken ; dat is NIET een zoekfunctie op een specifieke vraag.
Amadea
7 jaar geleden
Dat wordt toch niet gevraagd? Als je een specifieke vraag zoekt kun je die het allerbeste googelen!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Mwah. ik vond de vraag over zoeken in (i.e.) binnen) een categorie weinig onduidelijk. ;-)
En inderdaad, googelen is by far de beste manier om op GV iets terug te vinden.