Wat is dit nou weer voor één site?,Hoe kan het dat mijn laatste vraag op Goeie Vraag hier binnen 1 minuut op staat?

http://www.zin.nl/

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sterker nog, je vraag staat ook binnen een paar minuten op Google :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat wist ik,maar deze site heeft nog nooit iemand over gehad hier zover ik weet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alles komt op google barca en blykbaar ook op die site. Kun je hem ff prive sturen?

Het beste antwoord

Als je op zin.nl een vraag intypt, word je doorgelinkt naar goeievraag.nl en omgekeerd worden goeievragen op zin.nl gepubliceerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

www.goeievraag.nl sponsort die site zo te zien, als je beetje naar beneden kijkt bij die site www.zin.nl dan staat er: "Powered by goeievraag.nl"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook weer een site van Sanoma.
Op alle sites van Sanoma staan wel weer verwijzingen naar andere sites.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit staat onderaan de pagina:

© Sanoma Uitgevers B.V. 2010 Zin is onderdeel van de Sanoma Uitgevers groep |
Powered by 4net internet solutions

Sanoma uitgevers is ook de uitgever van GV.
Ook van bijv. Kieskeurig.nl en nog een heleboel andere sites en bladen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toen ik een jaar geleden inschreef bij GV, stond er al in de voorwaarden dat vragen en antwoorden op partnersites (destijds van Ilsemedia, nu Sanoma) gepubliceerd kunnen worden.

Toch wonderlijk dat mensen daar iedere paar maanden weer héél verbaasd op reageren als ze zoiets zien.