Dat kan doordat de foto's niet voldoen aan de voorwaarden. Wat die zijn is te lezen op http://www.startpagina.nl/v/pagina/faq bij 8.2

Maar het is ook mogelijk dat een bug het veroorzaakt. Deze is ontstaan in het verleden door het tijdelijke Goeie Vraag Café. Dit leverde meer last dan voordelen en is daarom verwijderd, maar een aantal bugs heeft men nog steeds niet kunnen verhelpen. Daarom zijn de systeembeheerders al een tijdje bezig met het vernieuwen. De hoop is dat met een nieuwe versie alles weer als vanouds gaat draaien.
Amadea
6 jaar geleden
Het kan ook zijn omdat deze site veel tegelijk moet verwerken. Soms duurt het daarom langer voordat jou foto erbij staat. Overkomt mij ook wel eens. Gewoon eventjes geduld hebben.