Hoe log ik uit op deze site?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Reddie
6 jaar geleden
Als je een pagina van deze site ophaalt is dat een éénmalige actie.
Als je geen pagina's meer ophaalt van deze site is er geen sprake meer van ingelogd zijn.
Uitloggen is dus overbodig.

Antwoorden (1)

Klik rechtsboven op het hoofdje of de witte S in het paarse vakje. Dan verschijnt een pop-upscherm met de mogelijkheid uit te loggen.
Antoni
6 jaar geleden
Reddie
6 jaar geleden
Als je een pagina van deze site ophaalt is dat een éénmalige actie.
Als je geen pagina's meer ophaalt van deze site is er geen sprake meer van ingelogd zijn.
Uitloggen is dus overbodig.
Amadea
6 jaar geleden
Niet helemaal. Als je namelijk van een openbare computer gebruik maakt (bijvoorbeeld in een bibliotheek) en de volgende gebruiker zou ook op Goeie Vraag gaan kijken via terugbladeren in de zoekgeschiedenis van die pc dan komt die persoon op jouw inloggegevens binnen als jij niet bent uitgelogd!