Waarom kan ik geen afbeelding toevoegen aan mijn vraag?

Ik klik op Afbeelding toevoegen, selecteer een foto (jpg, 2/3 mb), klik op Vraag bewerken maar de foto verschijnt niet.

6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je bent waarschijnlijk nummer 10.000 die tegen dit probleem aanloopt, schijnt lastig op te lossen te zijn. Schijnt makkelijker te zijn om de afbeelding eerst opeen externe site te plaatsen
Ritsuka
6 jaar geleden
Verkleinen naar 800x600 en max 1 mb, zo is het mij laatst gelukt.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik hoop dat er ook een GV-app komt.
Ritsuka
6 jaar geleden
alsjeblieft niet, die is er geweest en dat was drama. site werd overspoeld door verveelde jongeren
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als je een goede app maakt heb je er geen last van. Desnoods een betaalde app.

Antwoorden (1)

Dat is een bug van GoeieVraag, het ligt niet aan jou.
Hopelijk is dit probleem opgelost als straks de nieuwe versie van GV verschijnt.

Toegevoegd na 8 minuten:
Je zou je afbeelding als tijdelijk alternatief kunnen uploaden bij bijvoorbeeld Tinypic en de link daarna hier plaatsen.
http://nl.tinypic.com
SimonV
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik kan niet wachten op de nieuwe versie. Zal echt tijd worden! Het inloggen is ook weer drama de laatste tijd. Een GV app zou nog beter zijn.