Hoe kan het dat ik bij antwoorden "1" zie staan maar als ik open klik geen antwoord vind?

Bij mijn vraag over stickers zie ik bij antwoorden "1" . Maar als ik de vraag open klik vind ik geen antwoord. Heel jammer, want die vraag is belangrijk voor me, ik wil echt een oplossing voor mijn vraag.
Maar hoe kan dat nu, dat ik de aanduiding krijg dat ik 1 antwoord hebt terwijl er geen antwoord te zien is?

6 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dat is helaas een bug in het systeem. Wanneer er een antwoord is gegeven op een vraag, maar wordt verwijderd (door het moderatieteam of door de gebruiker zelf) dan blijft de teller staan.
SimonV
6 jaar geleden
Nuancering: de teller blijft soms staan. Ik heb bij deze vraag ook een antwoord geplaatst en verwijderd, teller staat nog op 0.
Amadea
6 jaar geleden
Als jullie bezig gaan die bug te fixen kan dat dan worden gecombineerd met de tijdstipmelding van antwoorden? Daar staat nu het tijdstip van de vraag bij, en zo gebeurt het dus dat iemand nét lid is geworden en dan in 2010 al een vraag lijkt te hebben beantwoord....

Het beste antwoord

Deze antwoord is dan verwijderd door de persoon zelf of door een moderator. Op het moment dat ik dit schreef staat er "Antwoorden 0". Waarschijnlijk duurt het enige tijd voordat de site dit update.