Waar op Goeievraag vind mijn eigen vraag?

Ik heb een vraag gesteld en antwoord gekregen. Waar vind ik nu mijn vraag, zodat ik kan reageren?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.6K
ronron1212
5 jaar geleden
Klik links boven op je naam net boven je punten en Niveau
LeonardN
5 jaar geleden
Rechtsboven staat je naam.

Antwoorden (2)

klik op uw profiel en kijk daar op gestelde vragen.Staat je vraag er niet bij dan is deze verwijderd(maar daar zou je dan bericht moeten over gekregen hebben).
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dankjewel, gevonden
Rechts boven en dan mijn GoeieVraag profiel, maar wat is het nut van een vraag stellen als je niet weet waar je antwoord staat want dan heb je er niks aan.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Precies, dankjewel, gevonden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ali, u hebt ook nog niet zolang een account. Weet u al wel precies hoe deze site werkt. Er is geen handleiding.