waar kan ik vragen die ik 'gevolgd' heb terug vinden op goeievraag?

bij de oude GV was daar een speciale plek voor maar die kan ik hier niet vinden?

5 jaar geleden
bamibal
5 jaar geleden
Je krijgt wel een melding in je e-mail als er een nieuw antwoord is op een gevolgde vraag.

Antwoorden (1)

Die plek is er niet sinds de nieuwe site. Wellicht komt dit ooit weer terug. De site heeft nu grotere problemen die eerst opgelost dienen te worden, maar ook dat staat stil. Kijk onder informatie op de link forum.
Of kijk direct hier
https://goeievraag.startpagina.nl/forum/
Toegevoegd op 11 juli 2018 06:45: tekst