Hoe verwijder je een vraag op goeievraag?

Heey mensen.
Ik heb geprobeerd een vraag te verwijderen hierop, maar toen ik op wijzig klikte kon ik alleen een foto verwijderen die ik had toegevoegd, niet de vraag zelf.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Antwoorden (2)

Een vraag kun je alleen binnen een uur na plaatsen verwijderen, daarna niet meer.

Je kunt je eigen vraag melden, en uitleggen waarom je dit weg wilt. Dan kijkem de moderators er naar.
Ritsuka
5 jaar geleden
Goeievraagstell
2 jaar geleden
maar ik stelde de vraag nog maar 10 minuten geleden
Dat kun je na een uur niet zelf meer doen. Stuur via https://www.startpagina.nl/contact een verzoek aan de beheerders om dit voor jou te regelen. Als je een zwaarwegend bezwaar hebt tegen het bewaard blijven van jouw vraag zal deze verwijderd worden.
Amadea
5 jaar geleden
Goeievraagstell
2 jaar geleden
Maar ik stelde de vraag nog maar 10 minuten geleden
Amadea
2 jaar geleden
Dan zou je 'm nu nog wél moeten kunnen verwijderen. Klik op de drie puntjes rechtsboven!