Is er een mogelijkheid die oranje pop up bij medische vragen hier te blokkeren?

De oranje bij medische vragen. Hij komt elke keer in beeld. Ook als je meermaals achter elkaar dezelfde vraag opent.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Manonnetje33, die pop-up verschijnt als je de pagina opent. Die kijkt niet wie de pagina al eens heeft geopend.
Als je rechts boven op het oranje vlak op het kruisje klikt verdwijnt de oranje waarschuwing.

Antwoorden (3)

Ja, dat kan als je een Adblocker gebruikt. Ik krijg die pop-up nooit meer te zien doordat in ABP bij Geavanceerd staat ingesteld dat iao1520 van startpagina.nl moet worden gefilterd.
Amadea
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik heb een adblocker. Wat is ABP? En watis iao 1520?
Amadea
5 jaar geleden
AdBlock Plus. Door in de filterlijst startpagina.nl###iao1520 te hebben gezet, de computercode voor die medische pop-up, heb ik die geblokkeerd.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Oke ik ga het eens proberen. Dank!
Als je uBlock gebruikt als adblocker: ga naar Opties - Mijn filters.
Vul daar
www.startpagina.nl##iao-alert-box:nth-of-type(3)
in (Dit was eens een tip van LeonardN).
Voor andere ads heb ik
www.startpagina.nl###themaads
||www.feedo.nl/themas/txelads/index.html$subdocument
toegevoegd.
SimonV
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Helaas tip werkt niet. page not found
SimonV
5 jaar geleden
Dat klopt! Het is ook geen websitepagina, het is een code die je moet toevoegen aan het filter.
SimonV
5 jaar geleden
Met iao-alert-box:nth-of-type(3) vermijd je overigens meer meldingen, zoals het bericht dat je ingelogd bent.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Kan zijn, maar werkt ook niet
SimonV
5 jaar geleden
Wat gek. In Als ik naar ‘Mijn Filters’ kopieer:
www.startpagina.nl##iao-alert-box:nth-of-type(3)
en ‘Wijzigingen toepassen’ kies, werkt het wel.
Nog een mogelijkheid is freestyler of stylish addon aan je browser toevoegen en dan 1 van de stijlen voor Goeievraag kiezen. Dit verandert dan zolang je de stijl actief houdt nog veel meer dingen aan het uiterlijk van GV. Maar ik heb dus ook de pop-ups weggehaald.

https://freestyler.ws/style/156155/goeievraag-wijd-2019