Waar is het geboortecijfer het laagst?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waar in Nl of globaal? In Nl is dat ZL.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
globaal Djools

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

in het mortuarium...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
hahahahhahahaahhahahahahahah
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit noemen ze nu galgenhumor XiniX...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
tis wel waar
In Vaticaanstad...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nee hoog juist..daar gebruiken ze geen condooms...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hoeveel mannen ken jij die bevallen zijn van een kind naatje?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
alles is mogelijk
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er zijn ook nonnekes in het Vat ik aan
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Niet alles hoor... Trust me...
Noord- en-of Zuidpool? Als daar metingen worden gedaan.

Toegevoegd op 20-05-2009 14:43:21
Waarom een duimpje?
Ik was de eerste die de kaart en de statistiek hier als bron heeft toegevoegd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In het klooster
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Oost-Europese landen zoals Tsjechië en Slovenië hebben de laagste vruchtbaarheid met gemiddeld 1,2 kinderen per vrouw .
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat ligt niet aan vruchtbaarheid, maar aan toekomstmogelijkheden van jonge gezinnen.
Bij mij thuis.

Toegevoegd op 20-05-2009 13:23:33
Oke, stop met minduimen, ik ga wel voor een serieuzer antwoord:
Hongkong

http://www.indexmundi.com/g/r.aspx?v=25&l=nl
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij mij thuis ook...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja, dat krijg je met van die apparaatjes die batterijen vreten he :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Lol!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
er krijgt hier iemand rode oortjes
In het bejaardentehuis natuurlijk!

Toegevoegd op 20-05-2009 18:23:27
Als je het als raadsel/grap bedoelt zijn er al goede antwoorden gegeven.

Klooster, mortuarium, mannengevangenis, bejaardentehuis enz. zijn dan allemaal eigenlijk goed.
Dus ik snap je vraag niet zo goed dan....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
wouk ok segge
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
waarom heb ik een minduimpje? kan er toch ook niks aan doen dat het een oude mop van Andre van Duin was?! :( @barendborrel, ik was nets iets eerder. ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
inderdaad, mar je hebt van mij een +1 gehad hoor :D
Op een onbewoond eiland?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Naast alle komische voor de hand liggende antwoorden zoals het klooster, Vaticaanstad, bejaardentehuis etcetera, is er natuurlijk ook een serieus antwoord op deze vraag. Aanvankelijk dacht ik hoe rijker het land hoe lager het geboortecijfer (mensen hebben dan blijkbaar geld voor andere vormen van vrijetijdsbesteding) maar tot mijn verrassing bleek het Zuid Korea te zijn, met een gemiddelde van 1,1 kind per vrouw. Nog lager dan in de meeste tijke Westerse landen.
Dat nieuws is wel ongeveer een jaar oud, dus ik weet niet of er inmiddels iets in is veranderd, maar dat waren de recentste cijfers die ik kon vinden.