Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wanneer krijg je bij Goede Vraag een medaille?

Soms zie ik weleens iemand die goud, zilver of brons heeft in een categorie, maar ik weet niet wat dat betekent. Kan iemand me dat uitleggen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
814

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat heeft te maken met het aantal goede antwoorden dat je in een categorie gekregen hebt.
Bij 10x ontvangen “Beste Antwoord” bronzen medaille.
Bij 20x ontvangen “Beste Antwoord” zilveren medaille.
Bij 40x ontvangen “Beste Antwoord” gouden medaille.
Het kiezen van het ‘Beste Antwoord’ is wat ingewikkelder dan vroeger. Kies ‘Meer’ bij het betreffende antwoord en klik op ‘Beste Antwoord’.
(Lees meer...)
Toegevoegd op 27 september 2019 11:34: tekst
SimonV
4 jaar geleden
Amadea
4 jaar geleden
De toevoeging dat er tegenwoordig vrij beperkt Beste Antwoorden worden toegekend, omdat die functie nogal verstopt zit, is denk ik wel handig. Vroeger was het duidelijk en kreeg ik er daardoor om de haverklap er een medaille bij. In het nieuwe systeem gebeurt het maar zelden meer. Daarom zie je die medaillemeldingen alleen bij deelnemers die al heel lang meedoen.
LeonardN
4 jaar geleden
Ook de mail naar de vrager na zoveel tijd is verdwenen wat resulteert in nog minder medailles.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding