Vraag pas na 9 maanden gesloten,hoe is dit mogelijk?

Ik kreeg net een bericht binnen dat mijn antwoord als beste was gekozen,maar de vraag dateert van 9 maanden geleden dus ik vraag me af hoe dit mogelijk is want je kunt je vraag toch maximaal 14 dagen open houden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toch nog 10 punten bonus erbij, gefeliciteerd! ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jahaha dat is waar en bedankt.

Het beste antwoord

ook als een vraag al gesloten is, kan een vragensteller nog wel het beste antwoord kiezen.
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh,dit wist ik niet. Bedankt voor je antwoord en een +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Na maanden,hoe bedoel je precies?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat je antwoord of je vraag alsnog wordt verwijderd, terwijl hij er al maanden staat. Dat kan sinds kort ook, als het onze moderatoren behaagt en fanatieke gebruikers je vraag of antwoord als 'niet aan de richtlijnen voldoend' melden. Zucht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar je kan OOK na maanden nog een plusje krijgen voor een goed antwoord ;)
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Ben ik nu de enige die zo ziek word van die constante minnen die nergens op slaan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee hoor Voldemort, de ene helft van GV geeft ze en de andere helft is er ziek van ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik snap het helemaal Stippel. ;-) Ik denk het niet HeerVoldemor,er zijn er meer die er ziek van worden.
Gelukkig heb ik er geen last van,ze minnen maar en eind weg want het gaat toch niet van je puntenaantal af. :-)))))))))
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja zo is dat Pelle. Je hebt helemaal gelijk. :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gisteren bericht gekregen, dat mijn antwoord (van September 2010 sic...) verwijderd is.
Nee Maria, maar het heeft wel invloed op je waarderingscijfer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja als je antwoord verwijderd wordt wel,maar ik heb het dan ook over het beste antwoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
O wacht even,ik begrijp dat je het over mijn reactie hier hebt Moolkeesje.
Ach ik kan er niet wakker van liggen als mijn waarderingscijfer lager wordt,dit doet me echt helemaal niets. ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
*maria, ik dacht eerst ook : jammer dan!, maar nu ik ongeveer begrijp hoe gv werkt, is het wel jammer omdat ik van zijn lang zal zijn leven nooit meer zoveel punten kan verzamelen dat ik "de top" (heel ruim genomen) kan inhalen... zit nu op niveau 5 en moet dus nog 10xzoveel punten halen om ooit op niveau 10 te komen (ben 3 jaar te laat begonnen...) en dus wilde ik voor de waardering 'gaan'. met al die minnaars lukt dat dus niet...!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik let bijna nooit op de punten die ik heb Jodokus,het interesseert me echt niets,ik zit hier voor de leuk en meer is het niet voor mij,ook de medailles boeien me niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Uhh jodokus, ik ben begin 2012 begonnen en zit nu in acht ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bij mij is het er in geslopen, ben ik bang. maar heb me er bij neergelegd, vandaar ook mijn lagere tempo, ik vind het goed: 5 is een prachtig niveau [op de helft]...:) en verder zien we wel !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik ben op zondag 4 maart 2012 begonnen :) , maar ik heb wel gebuffeld en ben vaak niet de snelste !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het heeft er ook mee te maken hoe vaak je hier bent en antwoorden geeft,voor reactie's krijg je geen punt. Pelle is veel vaker aanwezig dan jij Jodokus en met zijn/haar antwoorden tikt het aardig aan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maria, ik heb even gekeken, conclusie is simpel, 17 jaar geleden was ik een stuk sneller, fitter en scherper ! :)
"I rest my case !"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ken het,ik heb er ook last van. ;-)))))