Kan je ook iemand een privebericht sturen? Als je ergens bijvoorbeeld ergens over door wilt praten?

Toegevoegd na 30 seconden:
oei een maal ergens te veel in de vraag...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, dat kan.

Een manier is door op de profielpagina van iemand op het envelopje onder de avatar te klikken (zie plaatje).

Een andere manier is om op "berichten (0)" in het hoofdmenu te klikken, dan tabblad "nieuw" en dan de naam van de persoon in te vullen in het "aan" veld, als je deze uit je hoofd weet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja dat kan. Dan moet je op diegene klikken en dan kan je die optie daarna kiezen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan. Als je op de naam van de persoon klikt dan verschijnt zijn profielpagina. Onder zijn/har plaatje zie je dan een envelopje, als je daarop klikt kun je een prive bericht sturen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor dat kan. Klik op de avtar van de betreffende gebruiker, klik dan op zijn privepagina onder de avatar op het envelopje en typ je bericht.

Veel Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor.. klik op de avatar van degene wie je een berichtje wil sturen, dan kom je bij zijn/haar profiel.
Klik op het envelopje onder de avatar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor dat kan, je klikt op iemands avatar, dan komt z’n profiel te voorschijn weer met avatar. Rechtsonder die avatar zie je een envelopje en daar klik je dan op, dat is het.