Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom moet ik extra loten kopen om kans te maken op een prijs?

Ik kreeg zojuist post,of reclame,van de NPL waarin stond dat ik kans maak om een Audi te winnen,maar dan moet ik wel extra loten kopen.Waarom moet ik extra loten kopen,terwijl ik al meedoe met de Poscode Loterij?En als ik extra loten koop,maak ik dan echt meer kans op die prijs?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
84

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het enige doel van die campagne is natuurlijk jou meer geld uit de zak kloppen, en niet meer kans geven op een prijs. Die is astronomisch klein, en zal heel misschien een heel ietsiepietsie minder astronomisch klein worden.
Als je meer loten wilt kopen, doe dat dan omdat je meer loten wilt hebben, en niet omdat je die auto wilt winnen. Die had je wellicht allang kunnen hebben als je het geld voor al die loten al die jaren op een goede spaarrekening had gezet ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kans zit er idd in ja,als ik al dat geld opzij had gelegd,lol.

Andere antwoorden (3)

Waarom je meer loten moet kopen voor je überhaupt kans kunt maken op de prijs zal onderdeel van de spelvoorwaarden zijn. Men wil graag meer loten verkopen dus gebruiken ze de extra prijs als lokkertje.

Ik weet niet hoe de trekking van de postcodeloterij precies gebeurt, dus of jouw kans echt groter wordt weet ik niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat je niks wijsmaken, zij willen alleen maar meer loten
verkopen, en zij zijn uit op jou euro,s.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van al die extra loten die de mensen kopen daar wordt die auto van betaald .
Het is gewoon een manier om weer meer geld in het laatje te krijgen .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding