Als de vraag voldoet aan de richtlijnen EN beantwoord wordt, blijft deze staan zolang als GV blijft bestaan. Voldoet deze niet dan is hij binnen afzienbare weg. Krijg je binnen een week geen antwoord dan verdwijnt je vraag ook.

"Vragen zonder antwoorden
Mocht een gestelde vraag na zeven dagen geen antwoord hebben gekregen, dan wordt de vraag automatisch gesloten. Helaas worden de punten die je verdiend hebt met het stellen van de vraag dan ook weer ingetrokken. Zo zorgen we ervoor dat de vraag opnieuw gesteld kan worden en men toch antwoord krijgt."
-----
De vraag zelf verwijderen kan maar 1 uur.
Toegevoegd op 30 maart 2018 07:09: tekst
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Oke dankjewel, maar ik heb dus al 2x een vraag gesteld en deze wordt telkens verwijderd. Dit is nogal frustrerend want ik wilde graag antwoord. Het gaat om een wiskundige oplossing. Ik kan mijn vraag alleen niet meer terugvinden.
LeonardN
6 jaar geleden
Ja en dat is dus een enorm probleem omdat de site vernieuwd is en moderatie niet de mogelijkheid heeft om uit te leggen waarom je vraag niet mag. Het zal gezien worden als huiswerkvraag.

Andere antwoorden (1)

De vraag blijft mits voldaan aan de richtlijnen die op GV gelden bestaan totdat jij besluit zelf de vraag te verwijderen, indien je besluit de vraag te laten staan dan blijft deze tot de pruimentijd.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
LeonardN
6 jaar geleden
-Min je mist een aantal punten en bent onjuist in een uitspraak. "totdat jij besluit zelf de vraag te verwijderen"
Dat kon al een tijdje niet meer ongelimiteerd en nu maar 1 uur (net als met antwoorden) Je mist het gegeven van niet beantwoorde vragen
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
" -Min je mist een aantal punten en bent onjuist in een uitspraak."
Ik zie het :-)