Hoe kan ik een gestelde vraag aanpassen of bewerken?

Ik wil nog wat toevoegen aan een vraag die ik heb gesteld maar weet niet hoe dat moet

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
LeonardN
3 jaar geleden
Via de puntjes/Meer. Zodra je de 3 puntjes "Meer" aanklikt zie je de toepassingen die voor jou gelden.
Zo kan jij bij mijn antwoord ook de drie puntjes aanklikken, en heb jij maar dan alleen jij, omdat jij de vrager bent, de mogelijkheid tot het geven van "Beste Antwoord".
Ik heb daar echter weer de mogelijkheid mijn antwoord aan te passen of te verwijderen.
Maar jij of een andere kan daar weer het antwoord melden.
(Ik kan dat vreemd genoeg ook, je kan dus je eigen antwoord/vraag/reactie melden :D).

Het beste antwoord

Druk rechts van je vraag op de drie puntjes
Druk daarna op Wijzig
Voeg extra tekst toe in het het tekstvak
Onderaan de pagina druk je op "Stel vraag"

Aanpassen kan niet, je kan enkel tekst/plaatje/link toevoegen.
===
Onder de drie puntjes staat "Meer"
Als je daarop drukt verandert dat naar de gewenste opties.
Toegevoegd op 01 augustus 2020 10:37: afbeelding
Plaatje bij antwoord
3 jaar geleden
LeonardN
3 jaar geleden
Hier zie je het plaatje groter:
https://m.startpagina.nl/m/x9fy7scwtx5h.png